Toimintamme lähtökohdat

Juniorijalkapalloilun kehittäminen

FC Länsi-Uusimaan kantavana ajatuksena on keskittyä Lohjan alueen juniorijalkapalloilun kehittämiaseen ja tarjota eri ikäluokissa sekä tasoryhmissä laadukasta ja monipuolista jalkapallovalmennusta.

Hyvät harjoitteluedellytykset

Laajaa yhteistyötä

Seuramme pyrkii tekemään laajamittaista yhteistyötä alueella toimivien urheiluseurojen ja lasten urheiluharrastustoimintaa tukevien muiden tahojen kanssa. FC Länsi-Uusimaa pyrkii toiminnassaan korostamaan sitä, että juniorien etu tulee aina ensin. Aikuisten asettamat erilaiset rajat eivät saa olla este junioripelaajien kehittymiselle.

Tavoitteellinen kilpaurheilutoiminta

FC Länsi-Uusimaa pyrkii jokaisessa edustamassaan ikäluokassa tarjoamaan mahdollisuuden myös tavoitteelliseen kilpaurheiluun. Seuran kokeneet ja hyvin koulutetut valmentajat luovat hyvät edellytykset tavoitteelliselle itsensä kehittämiselle, sekä myös menestyksekkäälle kilpapelaamiselle.

Tarinamme

Jalkapalloseura FC Länsi-Uusimaa on saanut alkunsa Lohjan alueen juniorijalkapalloilijoiden vanhempien ajatuksesta perustaa alueelle uusi junioreille tarkoitettu neutraali seura. FC Länsi-Uusimaan kantavana ajatuksena on keskittyä Lohjan alueen juniorijalkapalloilun kehittämiseen ja tarjota eri ikäluokissa sekä tasoryhmissä laadukasta ja monipuolista jalkapallovalmennusta. Seuran tavoitteena on saada mahdollisimman moni juniori jalkapalloharrastuksen pariin, tarjoamalla hyvät harjoitteluedellytykset sekä mahdollisuudet jokaiselle pelaajalle kehittyä omalla tasollaan ja omassa tahdissaan kannustavassa ilmapiirissä.

Tavoitteeseen pääsemiseksi FC Länsi-Uusimaa pyrkii tekemään laajamittaista yhteistyötä alueella toimivien urheiluseurojen ja lasten urheiluharrastustoimintaa tukevien muiden tahojen kanssa. FC Länsi-Uusimaa pyrkii toiminnassaan korostamaan sitä, että juniorien etu tulee aina ensin. Aikuisten asettamat erilaiset rajat eivät saa olla este junioripelaajien kehittymiselle.

FC Länsi-Uusimaan keskeinen lähtökohta on laadukas juniorivalmennus. Lasten laadukas valmentaminen edellyttää valmentajilta kouluttautumista ja kokemusta. FC Länsi-Uusimaan valmentajat pitävät yhtenä valmennustiiminä huolta kaikkien ikäryhmien laadukkaasta valmennuksesta ja harjoittelusta ja tukevat näin myös toisiaan erilaisissa valmentamiseen liittyvissä haasteissa.

Läpinäkyvää toimintaa

FC Länsi-Uusimaa haluaa toimia mahdollisimman läpinäkyvästi. Seuran äänivalta on demokraattisesti jaettu kaikkien varsinaisten jäsenten kesken. Varsinaiseksi jäseneksi voivat hakeutua juniorijäsenten huoltajat sekä valmentajat ja toimihenkilöt. Myös seuran rahankäyttö on avointa. Seurassa jokainen maksaa lähtökohtaisesti vain oman joukkueensa kustannuksia. Seurassa ei ole tällä hetkellä palkattua henkilökuntaa, vaan kaikki hallinto pyöritetään talkoovoimin omakustannushintaan.

TIIMIMME

Toiminnastamme vastaavat: